2013年8月15日 星期四

澳門行2013 - PART 4 【完】Q立方挑戰直角SIR 滑梯























o係Q立方填完表比完錢,Bryan 就爭先叫職員哥哥同佢戴上手帶,

然後好快就不知所踪,

入到去見到佢原來已經拎咗長衫長褲著

(Q立方規定要著長衫長褲,場所有衫可以免費借穿)




仲記得上年Bryan 同表姐去童夢天地玩,Bryan 立心挑戰直角sir 滑梯,

點知最後膽怯臨陣退縮、好唔甘心眼泛淚光個樣....

今年o既佢終於成功挑戰,

佢好開心,我都好開心,

個sir 滑梯設計真係幾得人驚o架,我要比十個叻 Bryan



因為時間關係,唔可以玩足兩小時,

Bryan 唔係幾捨得走,

冇辦法,為食三哥話要去福隆新街搵食...

我哋由威尼斯人搭接駁巴去粵通碼頭(近新馬路),然後行去福隆新街...

途中聞到好香杏仁餅味,原來係"最香餅家",

佢哋用炭火整餅,唔通真係會香啲?


吸引咗大家買吓手信



跟住就去咗上年嚟澳門都有幫趁o既祥記麵家,

佢o既雲吞蝦籽撈麵真係好味,同我喜歡大埔o既平記麵家有得揮



然後為食三哥又捐窿捐罅咁搵咗檔街邊夾仔餅/雞蛋仔檔,

見到檔口好多人圍住,好好生意,應該幾出名吓....

雞蛋仔新鮮出爐好正,頂呱呱



o係呢個時候,相機冇電....

係兩舊電池都冇電,出發前明明叉滿o格,又唔係影得多相。

最後至發覺,原來雜嘜叉電器壞咗,非常好彩,o係出發日本前發覺,

唔係就冇得拍 video




冇相交代,草草講吓行程算...

之後我哋行去八佰伴方向搭接駁巴去銀河,

方便行去官也街食晚飯。

原本為食三哥提議食譚家翅,可惜佢哋店面太細,我哋人太多,

老細話我哋要分批入至得,唯有放棄。

卒之幫趁咗誠昌,

呢間以水蟹粥聞名,但聽講好似易咗手,

水準下滑,

食完大家都覺得不過爾爾。

行程最後一站就係去鉅記買手信,進貢咗唔少。

雷門澳門之行就o係嘻嘻哈哈聲中落幕,

唔知幾時再有機會咁疊馬一齊出去玩呢?


沒有留言:

張貼留言