2013年8月13日 星期二

澳門行2013 - PART 2 值得一試的華士古餐廳












出發前,大哥問佢o既澳門朋友有冇澳門食肆推介,

之後佢朋友就推介咗幾間,話比較少遊客去o既,

其中一間,見到啲相已經覺得吸引,

就係皇都酒店o既華士古餐廳



續上文,我哋搭接駁巴出返港澳碼頭,

然後要搭返皇都酒店o既專車,專車唔係大旅巴,

好彩冇乜人等,我哋幾乎獨霸一部專車。

皇都酒店地點可能因為幾隔涉 (酒店職員話如果識路,十分鐘左右就可以行到大馬路),

我哋去到仲有大量吉位,

對我哋嚟講仲好,嘈啲都唔怕騷擾到人

三哥係為食之人,所以由佢負責點餐



三哥仲點咗支紅酒,大哥同我雖然唔好,都淺嚐少半杯



Bryan 都幾跟呢個表哥,表哥去英國之日,我一家身在日本,

分分鐘要等聖誕至見到 lu




食物精緻又好味,值得推薦



正呀~




有個靚仔廚師即場炒馬介休



點解靚仔廚師好似有啲尷尬?  因為成班人圍住佢又影相又拍片囉



老老實實,我寧願食餐精緻葡菜好過去食自助餐!

價錢仲會平啲~~

(呢餐好似食咗$3600 上下)

食完餐晚飯,大家都覺時候尚早,

就去威尼斯人逛逛,





為食三哥堅持要食安德魯葡撻,結果真係11點收工前趕到去買番幾件吔~~

原來威尼斯人有條天橋直通去金沙城,都算方便,

返到酒店,趁班細路輪流沖涼,我就同阿哥鼠咗去賭場流覽,

而家賭桌基本要 $300 一注起跳,真係唔啱玩,

睇咗陣就返房瞓了....


【待續】

沒有留言:

張貼留言