2013年8月12日 星期一

澳門行2013 - PART 1 金沙城喜來登酒店




Bryan 表哥將會去英國留學,

有提議雷門一家人去澳門玩玩當同表哥仔餞行,

就咁樣,8月9日,一行15人浩浩蕩蕩咁出發澳門~

我哋呢次揀咗金沙城o既喜來登酒店宿一宵。

喺登記入住期間,食吓免費派發o既爆谷先 - 不過味道認真麻麻....



房間都幾大幾OK o既




等Bryan 介紹吓個屎塔 XD



呢間房景觀都算唔錯,望泳池景,

老表家姐都話要同表哥玩夜啲,所以呢間房係幾個細路住o既~



大家都肚餓,擺低行李就先去foodcourt 醫肚,

啲嘢食偏貴,完全唔值



食完嘢再抖吓,將近六點,

行經大堂,離遠望到卡通馴龍記o既飛龍- 無牙仔o係度同遊客合照,

我哋趕過去時只有一個外籍家庭排隊,

當排前面o既外籍家庭行出去準備合照時,

無牙仔竟然掉頭走!

外籍家庭當堂O晒咀,

工作人員都有啲狼狽,想叫無牙仔返轉頭,

無牙仔一意孤行走人,應該係交更時間,

問題係冇理由欠缺溝通仲任人排隊家嘛。

外籍家庭冇癮離開,我哋都諗住走人,

有工作人員同我哋講,六點鐘史力加會出嚟同人影相,

距離六點只差三分鐘,當然等吓啦,仲係頭位tim...

史力加真係好nice,一出嚟就攬住排頭位o既Bryan



跟住叫Bryan 出去影相



影番張全家福先



有官方攝影師影相,話咁快就print 張相出嚟促銷,

一張相連相架盛惠$320

....真係睬佢都傻。

由於今晚預訂o既餐廳 -- 華士古餐廳,唔喺氹仔呢邊,

除非打的,否則就要好似餐廳比我哋o既建議咁,

先由金沙城搭接駁巴去港澳碼頭,

再由港澳碼頭搭番皇都酒店o既專車 (華士古餐廳在皇都酒店內)。

所以影完相就要坐接駁巴lu~~


【待續】


沒有留言:

張貼留言