2013年8月14日 星期三

澳門行2013 - PART 3 銀河藍精靈

原先計劃第二朝起身游早水的,

不過個個都懶起身,

尤其Bryan 佢哋呢班細路,

據講玩啤牌遊戲玩到成三點

卒之起身check out,寄存行李後就去澳門銀河食早餐。

我哋鎖定咗去翠華食,因為有個阿嫂有$500 coupons

早餐相當貴,$50 一份,如果唔係有coupons 真係唔會嚟食...

食完早餐行出去見到有藍精靈佈置,原來係宣傳電影版藍精靈2,

梗係要同Bryan 影吓相先啦

 









煞有介事要求消費滿$200 至換到一張遊戲券,點知係玩咁流o既遊戲



銀河做緊唔知乜嘢抽獎,相當庸俗下,我諗起周啟邦夫婦....



跟住就去咗官也街掃街....

呢間出品o既牛什相當腍兼入味,近幾次嚟都有幫趁




去莫義記買嘢比細路食都係指定動作



下到咁上下,我提議阿哥們陪老媽去賭場玩兩手,

我就帶班細路去童夢天地玩,

之前去過童夢天地同Q立方,我覺得童夢天地好啲,

因為有街機打,又有個射籃球機,

大人陪細路比較有細藝



排到我哋,個職員同我哋講,遊戲機區域維修緊,問我哋介唔介意?

梗係介意啦~~

於是立馬轉去 Q 立方 XD

行去威尼斯人途中見到金沙城,補影番幅相先




【待續】

沒有留言:

張貼留言