2012年7月5日 星期四

GRADUATION!



朝早開電視,

見到已經落咗風球,

當堂放心晒~

李氏力牆果然夠勁

由於要綵排領獎,可以影到 Bryan 未上粧o既 look







畢業禮假座 Bryan 未來上學o既禮堂





見到呢幅對照圖,加上播放告別校園的樂曲,有d 感觸,時間過得實在太快....



今年管制比較嚴,唔似上年咁蜂擁出晒走廊位狂影,好彩 Bryan 入場時剛好行我呢一邊





今年搵到車淑梅做嘉賓,原來佢老公張文新係校友..... 即係我大大大大師兄



Bryan 今年拎咗個勤學獎



同埋親子攝影比賽亞軍



我都拎咗個義工獎,仲係由車淑梅姐姐頒比我tim

跟住係我最期待環節,畢業學生表演,

因為 Bryan o係屋企唔會練習又堅持唔比我哋睇







禮成後學校借件袍比學生影相留念..... 限時30分鐘





Bryan 睇番相都話自己似女仔,我就已經慶幸化粧輕手咗....







【完】


沒有留言:

張貼留言