2012年7月24日 星期二

頑遊關東2012 DAY 1 - Suica & N’EX & JR Kanto Area PASS







我哋喺 Travel Service Center 分別買了 Suica & N’EX  & JR Kanto Area PASS

先講 Suica & N’EX,

套票包一程成田特快(N' EX 車票) 另加一張俗稱西瓜咭 (類似香港o既八達通) ,

西瓜咭內存1500 YEN,另有 500 YEN 為按金,完成旅程可退還 (不過要付手續費),

一般來說大家都會儲起吧... [ 註: 西瓜咭停止使用,十年後自動失效。]

西瓜咭可以不停增值,用後覺得十分方便,慳番唔少購票時間

Suica & N’EX  可買單程或來回,

我買咗單程,須費 3500 YEN。

以我為例: 單購 成田空港至櫻木町一程車,已經要 4380 YEN,



即係單計此程已經賺突兼獲贈一張西瓜咭,十分划算

又假如大家係去新宿的話,搭 N' EX 都要 3110 YEN,買呢個套票亦划得來。

詳情可睇睇官網介紹

提外話: 火車/地鐵路徑我一般都去 goo路線 查的 (即上圖所示),我會將搭乘方法/火車時刻表轉為 PDF,

然後存在手機內,其他資料一般做法,就唔使拎重甸甸的旅遊書啦

我亦買咗 JR Kanto Area PASS,8000 YEN。

如果大家會去東京近郊玩,例如輕井澤,我十分推薦買呢個 PASS ,

以我為例: 由櫻木町去輕井澤已經要 6370 YEN,即係話就呢一程已經幾乎回本

溫馨提示: 買JR Kanto Area PASS 時記得順手劃位啊~




當買 Suica & N’EX 時,職員會幫你劃下最近N' EX 的班次,

大家唔使擔心趕不上時間,因為車站就喺服務中心對面



列車埋站了,影番張相先







弊,下雨了



【待續】

沒有留言:

張貼留言