2012年7月26日 星期四

頑遊關東2012 DAY 1 - HARBS (@ YOKOHAMA LANDMARK PLAZA )





決定去關東後爬過唔少文,當中發現咗呢間蛋糕店,




我唔算瘋狂愛好蛋糕甜點之人,但眼見網友對呢間蛋糕店都讚不絕口,

就想去試試 -- 雖然價錢的確不算便宜。

餐廳屬英式設計


HARBS 有多間分店,呢間屬 YOKOHAMA LANDMARK PLAZA  的分店,

去到 HARBS o既時候已接近 last order 時間,所以蛋糕大多已售罄了,選擇不多,

好彩我早已鎖定o既士多啤梨蛋糕仲有得賣,盛惠 1100



老婆揀咗藍莓蛋糕 (900yen)



店員之後拎咗餐牌比我哋選擇飲品,老婆點完後我遞番餐牌比店員示意我就不用了....

點知佢將餐牌再遞給我,仍然叫我選擇飲品另加一個拜託手勢

我諗不可單點蛋糕係規矩吧.... 只好隨意叫咗杯特飲 (850yen)



蛋糕果然很美味、士多啤梨也很鮮甜,好快就比我食清光

至於果杯特飲,兩個字 -- 難飲

早知就點皇家奶茶啦.....














横浜ランドマークプラザ店





神奈川県横浜市西区みなとみらい 2-2-1
ランドマークプラザ3F






TEL.045-263-9027
OPEN 11:00 CLOSE 21:00(ラストオーダー20:30)

url:
http://www.harbs.co.jp/harbs/concept.html


食完蛋糕準備返酒店休息,從天橋一望.....

仲未到九時喎...... 摩天輪、大船o既燈光呢?



呢部汽水機又大又靚, Bryan 深感興趣










































































【DAY 1 完】



沒有留言:

張貼留言