2012年7月27日 星期五

頑遊關東2012 DAY 2 - QUEEN SQUARE


 

今日一早起身要去換酒店了,地點同樣喺橫濱的櫻木町 -PAN PACIFIC YOKOHAMA BAY HOTEL
我哋會住進兩晚,

若問何解唔連住三晚呢 -- 答案係呢間酒店周末價十分昂貴 (對我嚟講)

房間係經日遊自慢 阿May 替我做 booking 的,

而日遊自慢係我上年搵關西資料時無意中發現,

白濱的溫泉旅館柳屋就係阿May 幫我預訂,

今年阿May 幫我預訂咗 PAN PACIFIC YOKOHAMA BAY HOTEL 同草津o既 新潟屋
手續費為每間$60

在此前我已經搵咗幾間預訂酒店的網站同埋酒店官網作比較,

價錢仍然係阿May 報的價比較平 (已將手續費計進去),那當然就要拜託阿May 啦,

阿May 仲會幫我代問小童收費之類,對不諳日文、英文又爛的我來講真係好方便

註: 只是推介一下,我甚至未見過阿May -- 手續費係經櫃員機轉帳。大家可以先找阿May 報價再作考慮


由於未到 check-in 時間,我哋就先將行李寄存,等晚上回來才 check-in...

酒店比我哋o既第一印象係,服務態度良好

安排妥當就搵早餐吃,行經 QUEEN SQUARE,

Bryan 發現麥當勞標誌,就話要去食

但佢入到去首先係望吓櫥窗o既開心樂園餐有乜玩具送









我就幫趁咗 KFC 的雞肉蛋包 -- 出乎意料的好吃



食完早餐逛逛仲未夠鐘營業的 QUEEN SQUARE




QUEEN SQUARESNOOPY TOWN


















由於日清杯麵博物館開朝早十時,諗住仲有時間就施施然咁影相...





我哋遲到十分鐘左右,離遠望到門口已經聚集大堆人,拿拿聲趕過去排隊......


【待續】

沒有留言:

張貼留言