2011年9月5日 星期一

悠遊澳門 【DAY 2】

呢次澳門之旅扶老攜幼,

我哋選擇慢條斯埋方式旅行...

我哋十點幾鐘至離開賓館去酒樓飲茶,

間酒樓就喺賓館對面,叫「新海利」

D 嘢食整體上都唔錯,開頭睇個價錢牌嚇一跳,

乜同香港差唔多o架...

睇清楚原來堂食通通五折,

好似我哋坐貴賓房(唔使等位)就有六折。

 

過完關後,

搭免費車去威尼斯人,

今次目的地係睇 冰 Fun 世界

大人們對此無甚興趣,

於是就由我帶班化骨龍去睇 & 影相相....





我知自己影相有時忘我得滯會阻時間,


所以一向同其他人去旅行就會影少 D 相,

免阻大家時間,

呢次冰 Fun 世界由我主導仲唔影番夠本??!


(我呢個習慣非常唔好,返屋企睇相至發覺、

團體相冇都不特止,大人被攝入鏡頭o既相少都幾乎冇,後悔ing.....

















之前同 Bryan 講過吓,令佢極期待o既冰冰 SIR 滑梯...































綜合好多 blogger 意見,

都係話入面凍到飛起(零下15度,的確好凍),

捱咗廿分鐘左右就要閃。

我係怕凍之人,

所以叫定其餘人等預我哋半個鐘出番嚟....

結果我哋頂足9個字至閃,遲晒大到...


 

之後搭番免費巴去新馬路,

諗住去添發食煲仔翅,

不過見到條人龍即打退堂鼓....

結果去咗義順食公仔麵 + 我至愛o既木瓜椰奶

食完就過番去鉅記買手信,

呢次真金白銀,唔係混吉試食o架


我哋抽住行李、拎住手信、

D 嘢食都未落格就要趕去訂定位o既富士葡式美食

呢間嘢係一個新相識o既澳門朋友介紹,

原本我哋想訂埋燒豬o既,

但係佢哋話一訂要訂一隻,大概 $650 上下,

我哋嫌貴放棄了...

呢味係好出名o既燒雞釀飯,

比人肢解咗我至記得影番張相








食飽後我哋趕去港澳碼頭,

諗住睇吓有冇得執雞提早閃人,

我哋望到輪候人龍都打定輸數,

最後只好乖乖照原定船期返港






【全卷完】

沒有留言:

張貼留言