2017年12月17日 星期日

【DAY 3】森美好介紹: 雪ノ下銀座

食完壽喜燒準備出發去六本木睇多啦A夢展,
收到老婆 whatsapp 通話,
原來佢哋喺銀座,
問我攞森美介紹果間甜品店地址。
比老婆撩起條引,當堂踏入人生交叉點
最後whatsapp 老婆,通知地址,
再後加一句: 拎多一個位,即到! 😌

終於到達傳說中嘅蕃茄大廈


雪ノ下銀座 :
東京都中央區銀座1-20-10 トマトビル 3F




原來團友都只係比我先到幾分鐘,
出乎意料我哋排第一

 (之後排我哋後面係對香港情侶,大家都講話係森美介紹嚟😜)
可能係天氣漸凍少人食呢度出名嘅剉冰。
但雪之下座位有限,
我哋一行六人等咗大概半個鐘至安排到入座


我哋安排坐露台位,
後來發覺有啲散射光入來,
影相效果不俗😁

  
 趁客人走咗,影吓張bar 檯相

甜品製作需時,
但等候係值得的,
呢件檸檬鬆餅一試難忘,頂瓜瓜


唯一冇抽水試一啖係呢件  




點任何餐點再點飲品有200 yen折扣,
於是點咗杯西瓜汁


 
老板捧出來時同團友講,
一個蜜瓜只可製作三杯剉冰 (希望團友冇聽錯😝 )


我點的士多啤梨剉冰
 


無悔放棄多啦A夢,嘻嘻。

團友們跟住會落池袋繼續shopping,
我因為預約咗食堂晚餐,
就留喺銀座胡亂逛消磨時間

  

【待續】 

沒有留言:

張貼留言