2017年12月14日 星期四

【DAY 2】梅丘寿司の美登利総本店 (澀谷店)

睇完LED燈秀,搭京王線去澀谷食壽司。
呢間嘢咁出名,相信好多人都試過,
我就第一次慕名而來。



好鬼多人輪候,
拎咗籌叫團友行吓街先,
我就坐低歇歇等嗌號碼,
等咗個幾鐘終於入座


大多團友都嗌呢個set,3xxx yen
  

老婆叫咗呢個set,好似 2000 yen 上下
  
我愛貝類,呢個set 啱晒,好似都係 2000 yen 上下
  
再散叫幾件,
團友話目測散叫好似新鮮啲,
我分唔到,總之就好味啦😋


壽司師父個樣有啲兇,
點知叫佢影相好似有啲怕醜咁😆


美登利壽司 (澀谷店)
東京都渋谷区道玄坂1-12-3 マークシティイースト4F

 
食完壽司,
逛吓東京最大的驚安殿堂 – MEGA驚安殿堂澀谷本店

  

三樓免稅櫃位排到水洩不通,
團友最後放棄,將戰利品擺番原位,
結果白行一趟😂


返到民宿,
決定處置 “世界一” 同果實園買返嚟嘅水果



世界一分成6等份,
我手中呢面蘋果即係價值港幣20大元😅  
上文提過,樓下便利店買嘅98 yen 蘋果已經KO佢
😤

 
 果實園買嘅彩虹奇異果就不錯吃

  【DAY 2完】

沒有留言:

張貼留言