2017年9月27日 星期三

【DAY 6】直島藝術之旅: 家計劃 (HOME PROJECT)

今日直島行,沾下藝術氣息,
去直島可坐大船或高速船,
時間差一倍,價錢都差一倍,
不過講緊都係爭25分鐘,
所以我哋揀坐大船,
單程 520 yen,
我哋買埋來回,
好奇怪,小童竟然冇來回飛買,
(回程時喺自助售票買,都方便)




 呢架大船真係寬敞又舒服


 上層都讚


唔使一個鐘就落船,
因為我已決定午餐地點,
所以行程安排先去參觀 “家計劃”,
搭巴士先,
農協前站落車。


 
行去本村酒廊及資料館,
諗住買飛先,
原來10點至開



附近溜達下,
見到草間彌生式巴士經過


 



順帶介紹阿仔推介,
水蜜桃味天然水,最後我都中埋毒,
之後行程不停飲


 



 呢個建築幾有趣


信步行番去本村酒廊及資料館,
原來已經提早少少開門。

家計劃共通門票1030 yen,15歲以下小童免費。
買完飛欣賞下店內精品,
望落好似草間展咁





 呢個袋好正


因為我係方向痴,
阿仔自告奮勇話負責帶路,
刨定展品地圖




跟住帶路



 


又居然冇帶錯路,
仲差兩個距離稍遠嘅展品就集齊,
呢個時候啱啱見到午餐目標嘅指示牌,
原來中奧café 就喺展品”南寺”不遠處,
雖然距離café 開門時間仲有大概半個鐘,
我都係決定先去排隊食頭輪,
然後至繼續行程




 【待續】

沒有留言:

張貼留言