2017年9月25日 星期一

【DAY 5】多多羅島波公園 - 島波海道之旅中止

返到盛港,準備返回島波海道繼續踩。


去到民宿附近,
老婆話腳痛,要去洗手間搽D 按摩膏,
等老婆搽完出來,
我宣布終止呢個單車之旅,
去最近嘅多多羅島波公園單車中心還車...
老婆問我會唔會好失望,
我話去旅行前已有心理準備未必能完成,
而且退一百步講,
如果"奧鹿"遲一個禮拜到,
我哋連踩都冇得踩....
不過有句我冇同老婆講嘅係,
我pat pat 都赤赤痛,
其實相當唔介意提早結束 XD


去到多多羅島波公園,
還車前影張紀念照先


 
之後還車,順便問埋往今治嘅巴士時刻表




 原來仲有個幾鐘至有車,我哋周圍行吓,買吓手信兼影吓相






搭巴士返到今治駅



今治作為島波海道起點 / 終點站,
 GIANT都有租車店,
啲車真係好型好正,
不過價錢自然係.... 

 

沒有留言:

張貼留言