2017年9月20日 星期三

【DAY 4】繼續挑戰島波海道

島波海道全長70km,
加上我哋踩去民宿,第2日再踩去盛港....
大概有80km,
平均每日踩 40km,
大概係沙頭角踩去尖沙咀距離,
對於我哋呢啲少鍛鍊、少運動嘅人嚟講,
想想其實都幾恐怖,
所以我吩咐咗 Bryan,
千祈不要逞強,
見到斜路就推車啦...


去到因島大橋,好開心

 


繼續踩,見到 LAWSON,
即刻標去補給,
買飲品


再食條蕉補充體力


繼續旅程



 卒之踩到島波海道幾乎必打卡之地 -- DOCLE 冰淇淋瀨戶田本店







我點咗據稱最受歡迎嘅伯方島鹽味 同因島西瓜味,
伯方島鹽味係重牛奶味然後食落有淡淡鹽鹹味,
不會難吃,但唔太吸引我,
但西瓜味真係勁正


我即刻排隊買多杯,Bryan 又話佢嘅抹茶味雪糕係佢食過最好食嘅,
又要添食 XD


雪糕店對面有影相位


影完相,
準備出發去民宿,
點知 Bryan 發覺佢架單車爆胎!!
我唯有同佢交換單車踩,
我將我架單車校到最低位置,
Bryan 勉強踩到,
但佢話我個背囊太重,
擺喺籃度佢控制唔到架單車,
結果我孭住相機背囊踩住架爆胎單車前進,
好彩後尾發現單車中心,
換番架單車,
呢段路雖然只係1-2km 左右距離,
但肯定係我呢世仔踩得最辛苦嘅....


換完架單車精神晒,
我甚至覺得以呢個狀態直踩去今治都冇問題,哈哈





終於踩到去愛媛縣,
即係距離大三島民宿不遠啦...




【待續】

沒有留言:

張貼留言