2015年10月22日 星期四

頑遊名古屋‧岐阜‧三重12天自由行2015 DAY 7 松阪東橫INN

今日嚟到第7日,星期六,

又要離開名古屋東橫INN 外出住一晚....

因為當日預訂東橫INN,

唯獨呢日爆滿訂唔到房。

搵過附近酒店,

可能周末關係好多都客滿,

何況我哋要BOOK 四間房....

就算有,

價錢亦相當貴,

曾經諗過索性去鳥羽住一晚溫泉旅館,

因之前住過亦相當滿意,

但旅費會大增。

最後搵到東橫INN 松阪分店仲有空房,

反正同伊勢相鄰,

我哋會去遊覽,

於是就預約了。

我哋一如以往,

寄存行李拎咗輕便行李先去松阪 check in,

然後至出發去伊勢。

搭地鐵途經星巴克,

比佢嘅夏日水蜜桃特飲吸引,

幫趁吓先


 真係幾好飲


我哋坐近鐵去松阪,

嚟到名古屋第二日已經劃好位,

順帶一提,

我哋用嘅近鐵五日券香港東瀛遊有售。


 已經忘記上次入住房間係點,

可能對新幹線口果間有啲不滿,

望落呢間當堂覺得寧舍清新,

有驚喜XD

 【待續】

沒有留言:

張貼留言