2015年10月16日 星期五

頑遊名古屋‧岐阜‧三重12天自由行2015 DAY 6 喪行大須商店街

跟住我哋就嚟到大須商店街,

先祭五臟廟先~~


其實同日本其他商店街分別唔大~


女仕們主力逛藥房,
我同 Bryan & 姨甥就睇吓波鞋,
我同姨甥行咗4、5間波鞋鋪,
返到去藥房,
佢哋竟然仲喺同一層地方睇緊....
情況有啲不妙.... XD
 Bryan 手拎住呢包嘢係商店街有人免費派發,

拍打落去就變成類似冰枕,

涼浸浸可以解熱
仍在藥房shopping 中,
Bryan 都話腳仔軟,
女人喺呢度發揮驚人嘅韌力。



旅行前,

隨行嘅姨甥女猛叫我幫佢搵 100 yen 店,

資料搜集所得,

呢間頗有口啤,

而且大須商店街有分店
呢間商店冇深究係賣乜,
好似只見少女出入,
門口設計跟番個名,
非常嬌小,
見啲女仔出入都要烏低身,
好過癮

當女仕們買到心滿意足,
又係時間去下一個景點~
臨別去隔離大須觀音寺影相留念~

有時見網友問人,

呢度可以逛幾耐? 果度逗留幾耐至夠?

我覺得好難答。

好似呢度,

我前年嚟行咗半個鐘都冇,
今年就行足4個鐘, haha
【待續】

沒有留言:

張貼留言