2015年10月3日 星期六

頑遊名古屋‧岐阜‧三重12天自由行2015 DAY 5 郡上八幡博覽館

出發去下一個目的地

沿路見到呢啲"郡上舞"燈籠,

由7月中旬到九月,

連續32個晚上,

郡上八幡居民會在各處跳郡上舞,

8月13日至16日更會跳到通宵,

因為交通不便,

我哋無緣欣賞了



哥斯拉天婦拉,

唔知有乜寓意,

爆笑~



到達目的地 - 郡上八幡博覽館 lu

職員主動幫我哋寄存行李,

感覺呢個小鎮好多和善嘅人啊


 博覽館當然唔少得食物模型

 


我大意冇記低郡上舞表演時間,

結果錯過了




我哋影影吓相,

有兩個職員突然捧住箱嘢過嚟,

原來係郡上舞服飾,

我哋玩咗唔少時間 XD

可惜冇小童SIZE


準備離開呢個處處人情味嘅地方了





【待續】

沒有留言:

張貼留言