2014年12月2日 星期二

【DAY 5】由布院散策

先行去唔使十分鐘路程、今晚下榻嘅溫泉旅館擺低行李,

我哋就正式遊覽呢個據稱最受日本OL 歡迎嘅溫泉鄉 - 由布院


遊客可以坐馬車遊覽由布院,

 我哋去到嘅時候預約已經去到好後,

所以就冇坐到,

影張相留念先~


跟住就立刻去當地名物 B-speak 去預約蛋糕捲 【相片遺失,冇晒紀錄...嗚】

之所以要預訂係我哋係打算夜晚宵夜至食,

唔想拎住蛋糕捲四圍行,

就預訂等佢臨關門時取。

訂完蛋糕捲,

就去食 LUNCH 啦,

原先一早諗定去 布まぶし 食嘅,

點知臨時休業,

我哋就分成兩批,

自己搵食,

我同另外兩家揀咗對面一間樓上餐廳食,

該餐廳 (冇記低名) 由兩個和藹老婆婆主理,

食物冇乜印象了,

應該係不過不失,

反而印象最深係兩位婆婆好友善,

猛用不甚流利嘅英語同我哋溝通,

介紹啲名勝比我哋,

佢哋極推介金鱗湖 (咁出名,我哋本身都已落實會去)

但係都多謝晒~


 餐廳望過對面嘅景色


食完飯就去返車站嘅諮詢處搵姐姐代訂明天去九州自然動物園嘅的士,

我哋表示其中一架的士要坐5人 (2大人、3小朋友)

的士負責果邊表示冇問題,

然後姐姐就同我哋講預訂嘅的士聽朝會去旅館門口接我哋 --- 又幾好喎

然後就正式行由布院嘅商店街。

我哋沿途買吓雪糕食、又行吓啲鋪頭,

去到呢度,

班細路就央求我哋去試...


間鋪頭分幾個小池 ,

大家就順時針分別試唔同池比啲魚清理死皮,

有個池啲魚寧舍大條,

幾嚇人吓,

見唔少日本人都避開呢個池 XD

我試過,幾過癮~



跟住就去金鱗湖,

聽講到天冷天光時,

湖面泛起一層霞氣至靚


行到攰攰哋,

去開業冇耐、全球第一間以Snoopy 為主題嘅茶座抖吓先


唔少人慕名而來,

我哋又人多,

所以都要等吓



仲有好似兩隻史諾比毛仔陪大家嘆吓茶 (手快有手慢冇)



行返去旅館lu




【待續】

沒有留言:

張貼留言