2014年11月24日 星期一

【DAY 5】優雅浪漫列車: 由布院之森

今日坐由布院之森,

好期待呀~

由布院之森9點幾開行,

Bryan 可以瞓晏少少


之前講到一件驚嚇事,

就係我 check 車票時發覺,

我哋由布院之森嘅車票少咗兩張,

點會咁o架,

其他車票張數都冇問題。

因為我哋人數眾多,

車程又唔少,

當日劃位時比咗厚厚一疊車票比我,

我只係check 咗用現金另買嘅三張車票,

同埋第一程嘅車票,

諗住之後都一樣應該冇錯。

點知就係因為我太信任劃位小姐同埋自己疏懶,

而家就麻煩喇,

由布院之森係不設自由席,

換言之一定要劃位,

眾所周知由布院之森好吃香,

今日至去劃位九成九冇位。

果不其然,

劃位小姐同我講全車已爆滿,

佢理解我哋情況後都只係講聲抱歉,

迫於無奈,

我語氣稍硬話係你哋出錯在先,

我要求見負責人 (sorry.... 我都唔想)

只見佢面色一變,

然後好快同我估話得事嘅人商量,

跟住就指示我哋喺列車開行前10分鐘返嚟搵佢,

佢會親自帶上我哋上列車...

事件總算解決了~

**************************************************

呢位劃位姐姐帶我哋去同車長交帶一聲,

車長好好笑容話冇問題,

跟住好詭異咁叫我哋搵其中兩個團友坐佢哋安排嘅座位 (乜唔係全車爆滿咩?)

由於時間緊迫,

冇得同列車影相,

要等到埗至到喇,

上到咁正嘅列車,

遁例周圍參觀吓影吓相先





 由布院之森也不例外地有紀念牌比大家影相

新增說明文字

 仲有車長衣帽,

你睇 Bryan 幾神氣



由布院之森外觀係咪好典雅呢~



*跟住落嚟因為記憶卡遺失,

唔少相係靠遺失前經wifi 過落手機嘅相、老婆手機影嘅相、團友小量幫手影嘅相...

諗起都痛,唉....


【待續】


沒有留言:

張貼留言