2014年12月15日 星期一

【DAY 6】九州自然動物公園アフリカンサファリ餵猛獸

四位的士叔叔準時到達旅館接送,

佢哋又好體貼地幫我哋打傘 (落緊滂沱大雨) 同拎行李。

跟住唔使半個鐘就到達動物園。

*強烈建議由由布院去九州自然動物公園坐的士,

雖然北九州PASS 可以免費坐火車到別府,

但計車程再加去到別府要轉巴士 (巴士要自費) 同坐的士相差太遠,

當為用金錢買時間不為過,

如的士坐足4人更只係相差少少。

去到動物園,

可能天雨關係,

遊客唔算多,

我哋就靜靜等一早網上預約嘅 JUNGLE BUS


等雨勢稍停,

拿拿聲影番幅相,

呢架就係JUNGLE BUS,

有唔同造型o架~


我哋一家分配餵飼動物嘅飼料,

工作人員有介紹邊樣係餵邊種動物嘅,

我哋當然唔識聽啦,

所以期間只好偷瞄隔離嘅日本遊客,

佢哋餵乜我哋就餵乜 XD



Bryan 猛話好玩~






可惜,

因為遺失SD卡,

好多相片冇咗,

原本有好多動物特寫的說....嗚...

我哋之後又行吓商店,

又去某一個館影抱老虎仔相,

相片都係從缺,

好彩喺其中一團友手機搵番張 (冇望鏡頭都殺XD)


由於雨勢實在太大,

我哋只係隨便亂逛,

跟住嚟到呢度


 好可愛嘅猴子,

抵我哋買瓜子比你食


 然後又去咗呢度





之前睇人遊記,

除咗餵猛獸,

最令我感興趣就係近距離接觸袋鼠,

當我哋搵到佢哋嘅所在地,

竟然一隻都見唔到.....

原來去晒呢個通道避雨


因為落雨淋濕晒,

感覺有啲污糟,

同埋佢哋塞晒喺通道,

入去其實頗有難度,

好多團友可能怕比佢哋拳擊都冇入到去 XD


當我哋想通過呢條通道,

因為太大雨關係,

對面通道突然湧入大水,

大水夾雜袋鼠排洩物,

嚇到我哋急急轉頭走人,

十足災難片咁,哈哈哈

因為呢場大雨,

大家又覺得睇咗、玩咗最想做嘅嘢,

就提議早啲返別府,

去我哋今晚住宿嘅杉乃井~


【待續】

2 則留言:

  1. 請問由由布院坐的士去動物園,大概多少錢?
    是否半小時已可?

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry, 而家至發現留言。

      印象好似4xxx yen
      對,半小時到達

      刪除