2011年12月28日 星期三

星光花園 Starry Bar

同 Bryan 玩完 Disney Junior X'mas Party 就出發去沙田,

因為是晚喺沙田稻香訂咗酒席做冬兼同外母賀壽。

之前已風聞沙田新城市廣場星光花園好靚吓,

上網搜集資料知道下晝四點開派即晚表演入場券,

我哋三點鐘去到已經見到一條人龍,

二話不說排埋一份。

好彩排咗唔夠半個鐘就提前派飛,

更好彩係職員多發左幾張飛比我(原本一人限取兩張),

Bryan 可以邀請埋表哥表妹一齊去 ~

我哋拎咗是晚 9點 門券,

當我哋提早10分鐘到場,

已經見到一條唔講得笑人龍等候進場,

咁多人.... 我哋入到去都已經冇晒位,

又好彩有對小情侶讓個位比 Bryan 攝入去睇....

因為要實 Bryan,

查實我都唔清楚得果8分鐘表演好唔好睇,

果日帶咗部相機,

都想留個紀錄,

當我拎部相機搞好晒setting 準備按快門之際,

現場燈光全滅,

隔離龍友見狀都失笑

結果一幅相都冇....

離場準備離開,

見到場裏竟然有間 bar -- 就係 Starry Bar...

我見個裝潢幾過癮又冇人,

問吓賣票妹妹收費如何?

原來捐 $50 就可以有兩杯「 星の飲品」 (我覺得好難飲)同一塊 Starry曲奇,

呢個妹妹仲暗示我哋可以偷偷運小朋友入場,不另收費。

為咗影呢個景,又為咗唔空手而回,

我就乖乖捐獻...


星光下的 Bryan











星の飲品來啦~











Bryan 表姐表演完冇落妝,個樣好搞笑 ~




【完】









沒有留言:

張貼留言