2011年12月18日 星期日

可樂罐 【我的小小收藏】

契妹 Kenness 之前去上海世博買咗可口可樂鋁瓶比我做紀念品,
真係抵錫....
不過大家一直都安排唔到見面,
有次卒之見到面佢又唔記得帶...
直到最近各散東西舊同事大聚會,
鋁瓶終於到達我手...





儲可樂罐其實係接近廿年前任職航空公司嗜好,
當時好容易就可以去旅行,
到當地見有特式可樂罐就買嚟當紀念品,
久而久之,
喺香港見到有鋪頭有特式都會買嚟儲,
之後上網 bid 又有,
最後可樂精品都唔放過....
而家諗番都覺得好嘥錢。

唔知算唔算係幸運,
呢個嗜好直到 Bryan 出世就宣告放棄...
因為屋企細,
原本細書房擺滿可樂罐、樽、精品同日本漫畫,
因為隨著 Bryan 出世要改造為BB 房,
漫畫要割愛出售,
可樂樽唔捨得賣索性送比兩位有同樣嗜好友人(只係剩番幾個鋁樽珍藏),
至於可樂罐,就比我左塞右塞擺放屋企各處...

以下係其中一部份...











或者有日我中咗六合彩,
買間大屋會延續番呢個興趣
XD

沒有留言:

張貼留言