2010年8月30日 星期一

OCEAN PARK X 南灣海景酒店 [DAY 1]


 


上月某日睇蘋果日報,
話一間叫南灣海景酒店promote
兩大一小1晚酒店連早餐 + 兩日海洋公園門票只需$1088
即係酒店房間同個早餐係免費咁滯,
即刻約埋姨仔一家book 822 – 23號去玩 


22號當日,
要先去酒店登記攞門票,
然後至搭的士去 OCEAN PARK。
路程都好近,
跳咗一次錶就到。


今日我哋 plan 咗重心係玩夏水禮,
聽日閒日諗住冇咁多人就逛逛海洋館之類
入場先睇熊貓館

呢兩隻熊貓我幾次嚟都係咁樣,
我懷疑係蠟像嚟
唔明點解長隆果D係粗生粗養就鬼咁精靈,
唔通香港呢D歎得滯??


行完熊貓館,見高台跳水同雜耍仲有一個鐘就有表演,
是決定去附近大熊貓餐廳速決個午餐然後睇表演。
第一次幫趁呢間餐廳,
評語係:貴夾難食

玩攤位遊戲戰利品

睇完表演同班表演者影相留念

我都係第一次搭海洋列車

今日重頭戲 – 夏水禮  



 



玩完準備搭纜車返正門,
經過太平洋海岸,
同海獅玩吓先



已是近黃昏 



途經海洋劇場,
原來六點有加場表演。
少咗好多人,
順利霸到個靚位。


今日經過滑浪飛船同旋轉木馬,
班細路話想玩,
但實在太多人,
於是開定期票,
聽日同佢哋玩,
咁即係意味我哋要好早起身… 


又係食晚飯時間,
我哋先去香港仔中心搵嘢食,
買埋生果至返酒店…


攰....早抖~ 


[第一天完]















沒有留言:

張貼留言