2010年8月12日 星期四

疊馬廣州2天遊 [DAY 2]



第二日朝早,
先去酒店食自助早餐,
但係我哋訂咗8間房,得16張早餐飛,
仲爭8張至夠數(有個1歲姨甥女不佔票)。
於是有人提出,唔想食酒店早餐就去飲茶,
問過 Hoyin,Hoyin 話想食酒店早餐,
於是我哋一家就攞咗三張飛去食…
等位之際,
見到姨仔一家4口入埋嚟,
原來佢哋話睇吓有乜嘢食至決定,
最後佢哋話D 嘢食都OK喎,
不如喺度食…
姨仔老公突然講,
我哋都入咗嚟,唔通出去買番飛入嚟呀??
就係咁,
我哋慳咗4張飛...


到後來我至知,原來有3個細路懶床唔肯起身冇食早餐,
最後補咗一張小童飛就全體入席…


個自助餐不過不失啦,
都有專人同D客煎蛋/奄列,
排我前面等煎蛋大陸C9,
拎咗自備鱷魚蛋叫師傅煎,
原來鱷魚蛋要煎好鬼耐至熟,
等到我發霉…


臨閃影下永成大酒店外觀 





食完早餐,
約咗旅程易David
幫我哋發票攞團體飛,
團體飛大人155人仔,
小童就90, 1.2米樓下就免費。
有兩個媽咪錯估自己囝囡身高,變咗買多咗票,蝕! 


長隆野生動物園就真係好鬼大,
由於plan 定5點走人,
好難一日行得晒,
只係plan 定有幾樣一定要玩:
坐遊覽車、睇熊貓、餵長頸鹿、大笨象&馬騮仔。


入園冇耐就見到人排隊坐遊覽車,
我哋就排埋一份,
排隊期間見到個大陸C 9 抱住個囝喺垃圾筒度大解
天啊! 個公廁其實喺右手邊30米 處…
唉… D 大陸人素質真係… 
終於排到啦…
全體人員啱啱霸晒一卡列車,爽!


我估容易見過大蛇屙尿 




係囉,張牙舞爪至似老虎家嘛
 



員工話 Hoyin 太細個唔夠力托起隻鸚鵡,我哋叫員工比佢試試,
佢哋商量後就範 
Hoyin 默默運勁...



兩個可愛姨甥女~



餵長頸鹿真係好玩~
每棵10人仔~



玩完動物園,
叫司機車我哋去尋晚食唔到維福粥城,
係都要食吓粥底打邊爐。
原先個經理安排我哋上閣樓分坐兩間房,
後來知我哋想打邊爐就叫我哋落番樓下分三張中檯坐。
仲話咁熱天好少會打邊爐…
妖,你理得我哋丫…
到我哋點菜時,佢至話呢樣冇、果樣冇…
連我最愛肥牛都冇
係焗我哋嗌餸食飯
整定同粥底打邊爐無緣 


之前已同司機商議載埋我哋返深圳,
經討價還價後1200人仔成交。
計落平過搭河蟹號400人仔。
其實坐河蟹號又快又舒服,
不過有團員覺得轉車麻煩,
同埋唔知要等幾多班車至有位坐,
咁講又有幾分道理,
真係有辣有唔辣
返到深圳已經9點幾,
有姨甥女第2日要返學,屋企又住得遠,
搞到姨仔一家好似滾水淥腳咁走人
有團員講,咁多人下次包團可能有著數…
睇吓點~~ 


旅程至此完畢,祝旅途愉快!!


[DAY 2 完]












沒有留言:

張貼留言