2010年8月11日 星期三

疊馬廣州2天遊 [DAY 1]


原本隨口叫姨仔一家去廣州玩2日,
最後講吓講吓…變咗七家人廿五口浩浩蕩蕩出發…
咁多人如果book 到祈福別墅就爽咯,
可惜full 晒
經旅程易提議後,
最後扑鎚book 番禺永成大酒店,
另外我地又包咗架29人車兩日遊。


出發前夕,
橫生節枝!
有姨生女報稱發燒未退,醫生話係中暑…
我唯有叫佢飲多d水,休息多d,
希望冇事可以出發。
跟住聽到個電話仲大鑊 !
姨仔報稱大囡本特區護照過咗期 !
我問過入境處朋友,
小朋友身份證冇相,冇特區護照真係過唔到關…
噢… 唔通最先約果家反而去唔成??
好彩 Shirley 另一個家姐聽到消息話可以申請回港証,
即日申請即日攞,
我地約十點集合有機會會合埋我哋
…唯有希望出發順順利利啦 


出發喇,Hoyin 爭住話要拖喼…

食早餐期間收到好消息,
姨甥女冇乜大礙如期出發,
準時10點到火車站,
竟然姨仔一家都趕得切黎,
Good~~~ 


去到深圳坐河蟹號到廣州東站,
好快好舒服,
仲有枱可以玩下啤牌。





喺廣州東站搵到包車司機,
第一站係去上下九步行街蓮香樓歎茶。


食完覺得不過不失,
冇網友吹噓得咁好食(個人意見)。



食完野求其行下條步行街就叫咗司機車我哋去天河城,
女士們去行街shopping,
男士們就帶細路到頂樓打機…
間機竇都幾大,逢周六周日及公眾假期就細路都可以入場,
我哋先玩碰碰車,
之後就去打機,
由於呢次去細路有大有細,
大d 細路搵機打,細就玩類似冒險樂園裏面遊戲,
機竇太大,
玩玩下走失晒 


出去跟團好怕團友遲到要成班戇居居等,
好彩呢次家族旅行家家都準時,
集齊後出發到酒店放低行李先~
我哋總共訂咗8間雙人房,
因為普通房full 晒,有兩間係高級雙人房,
分配門咭時大家都唔知情各安天命,
Shirley 話要中間房我就求其抽咗中間一張門咭,
大家上到房巡查後發覺我間房係最大就媽媽聲
由於樓則問題,我間房真係最大,仲大過所謂高級雙人房,
而所謂高級雙人房除咗其中一張床係size較大之外就搵唔到有乜分別,搵笨!


稍事梳洗後準備出發食晚飯,
落到counter,有成員好關心咁問麻雀房幾錢租一晚??
點知答覆係冇…
因為大陸搞緊唔知乜野運動會(?),
所以呢類耍樂都要關掉… 有冇搞錯! 


出發食晚飯,
有兩pair成員話兩年前黎食過一間粥水打邊爐幾正,
提議去食,
大家都冇異議,就咁決定。
提議地方喺番禺廣場附近,
原來車去都唔近,
我哋沿途經過一間維福粥城,
有人話肚餓不如是旦去呢間試試…
可惜爆晒,又要上番車繼續旅程,
去到成員講食肆,門面好靚叫滋粥館,
睇個勢價錢唔慌平,
成員而家至講,兩年前食兩家要八百人仔…
嘩,而家至講
冇法,咁遠嚟到又肚餓唯有照去,
點知呢間都係爆,
有成員話之前天河城返酒店,
離酒店幾近經過一間食肆都係打邊爐,
不如返去睇睇有冇位?
即係行大運! 


就係呢架殘殘哋29人車呢兩日載我哋去玩架喇~
全日兜嚟兜去,
終於要去加油...
我哋亦順便去油站便利站補充零食同埋買兩包花生準備聽日去動物園餵馬騮~


最後去到呢間有米氣終於有位喇 


坐低嗌粥水打邊爐,
點知話粥水沽清,
唯有清水打… 頂
不過都幾美味~~


之前因為行大運,見間野離酒店都算近就叫司機可以走人先,
點知我哋食完嘢就落狗屎
間嘢話幫我哋截的士,
點知等好耐都係截得一架,
其餘人等見雨勢減弱就急步行返酒店,
好彩天公冇再玩我哋~ 


返到酒店,d 細路仲精力充沛,
就走來走去,間間房都走均晒,
大d 就玩啤牌,
最後成點至捨得返房休息~ 


[DAY 1 完]





沒有留言:

張貼留言