2010年5月31日 星期一

hypo & touching-u 個人相冊


一共做過四本個人相冊,
兩本喺台灣 hypo、兩本喺香港 touching-u



第一本相冊大概都係兩年幾前做吧,
係一個蘋果發燒友朋友推介,
由於 MAC 至有 hypo 做相冊軟件,
所以果次要拜託呢個朋友帶埋 mac book 出嚟睇住我整...
事隔一年,
hypo 突然推出一個 PC 做相冊體驗版,
仲有特價優惠,
於是又整多一本。



奇怪係 hypo 推出體驗版之後冇正式推出,
電郵查詢都話冇確實推出日期。
之後有朋友試過香港 touching-u,
評價唔錯,
趁佢有 35折優惠,於是拿拿臨又做咗兩本。



個人覺得,
hypo 裝璜比較華麗,又有紙盒包裝,



touching-u 印刷質素高,用光面印刷睇落會比較 sharp D...



不過紙張較厚,所以加頁最多只可以去到 60頁,
hypo 就可以加到 100頁
(相冊當然愈厚感覺愈正啦,相對又貴得多)
訪問過都有做相冊朋友,
好似普遍都係喜歡 hypo 多D,
除咗因為包裝之外,
touching-u 光面印刷雖然質高,
不過感覺麻麻咁喎...
我又手痕寫咗封 e-mail 比 touching-u,
可唔可以加推一個啞面印刷版比大家多個選擇。
兩個月後,touching-u 覆 e-mail 比我,
已經加推咗啞面版,
我估佢哋都收過唔少有關呢方面建議,
佢哋從善如流做法確值得一讚,
如果下次再做相冊,會優先考慮佢哋...
(因為我冇 MAC 機丫嘛) 

沒有留言:

張貼留言