2010年5月19日 星期三

IQ博士 x 7-Eleven


 
早排 7-Eleven 換購 IQ 博士盒蛋,
媽咪同事因為有重複送咗幾個比 Hoyin,
自此,Hoyin 就成日想我哋去 7-Eleven 買嘢,
可以換齊比佢
估唔到我童年咁鍾意一套卡通,
幾十年後個囝要我買佢玩具.... 感覺好得意
不過換購好麻煩,買滿$20 有一個印花,
儲齊6個印花 + $10 至換到一個唔知入面係乜盒蛋
(好似係咁,因為我未換過 )
結果媽咪都好似只係換咗一兩隻比 Hoyin,
其餘都係靠媽咪D 同事、印印D朋友幫手
到最後仲欠三隻...
呢個時候,唯有我用錢去解決 -- 上網 bid
好彩呢三個都係配角,
所以好輕易又好平咁就買齊晒 ~

就係呢三個要上網 bid 喇 ~~


太郎、草菇呢 D 經典角色唔見影,唔知有冇第二彈呢??




沒有留言:

張貼留言