2020年1月2日 星期四

【DAY 9】盛岡三颯舞祭2019


返到盛岡接近3點,見到車站前有表演

睇咗一陣就閃,因為要趕去霸位

我同司機大佬負責霸位,其餘人喺酒店房間休息。
由於尋晚青森睡魔祭路程太遠,
有團友表示腳痛,
於是去到現場諗住求其霸個就近位置,
好快就搵到,見到左右都有日本人鋪地蓆,
諗住實冇衰,
我都向前方行到廿零三十米,
發覺都冇位置容納到五個人坐,
於是就當搞掂

whatsapp團友,原來個個已入夢鄉,
我做咗個大膽決定,
就係返酒店瞓埋一份😂
休息咗個幾兩個鐘,
返返現場等睇祭典

去檔攤買嘢食先




開始多人

咬咬吓嘢,望下對面,
發覺右面有啲嘢...
終點?😱

跟住見人推壇嘢出嚟

嗚,擋住視線😖

又到暖場時間







等多一陣,盛岡小姐出場了,宣布三颯舞祭開始









位置欠佳,除咗終點柱擋視線,
亦因為有舞者可能已經力竭,
臨近終點會有啲hea (一部份啫),
同埋個別負責打鼓的會企喺兩旁繼續打鼓等齊所有隊員,
亦即係企正我面前,
更加遮擋視線,
好處係拍到另類小品😜




集齊隊員就輕輕的走,不帶走一片雲彩

千祈唔好話我淨係影靚女

絕對係誤解











天色已漸沉











呢位仁兄迫大家同佢嗨...
不過又真係幾嗨嘅



團友話坐到屁股痛,走得未?
我叫佢哋走先,
盛岡大學都未出場,點走得?
我趁佢哋執拾地蓆離開,
我就行去前面,但行人道好擠人,
其實都係行咗幾十米 - 起碼未到終點處 - 搵到個企位















大家以為我期望靚女表演,
都說了係誤解,
我最期望就係盛岡大學出場

陣容鼎盛,活力四射,好勁呀










盛岡大學表演完畢,盛岡小姐再次出場




坐喺我前面嘅女士於此時終於離開,
我當然即刻上前坐番個靚位等影相,
點知原來表演已完畢,
接住係與眾同樂時間











好開心嘅哩






以上就係盛岡三颯舞祭記錄

沒有留言:

張貼留言