2016年10月5日 星期三

行山樂 - 東壩‧浪茄

姨仔一家喜好行山,
某個禮拜邀約我一家行山,
問有冇提議,
我即提議浪茄。
老婆同姨仔異口同聲話: 嘩,要行幾粒鐘個喎
我即時勾起幾十年前同同學仔去浪茄露營回憶,
喺北潭涌行幾粒鐘到浪茄,
不過今時今日,
我諗諗都驚,
梗係用番貼地啲嘅方法,
就係打的到東壩,
然後行半個鐘就到浪茄。

由西貢市中心打的,
到東壩大概$110,
記得上車拎張咭片方便回程CALL 的呀

回正題,
山路而家鋪晒石級,
好行好多,
行咗幾個字就見到個靚靚沙灘


鋪好地蓆,擺好背囊,
Bryan 急不及待玩水,
點知飲咗啖鹹水


我今日痴痴地,
明知行山,
帶埋支長鏡嚟,
所以要影多幾張相至得






乞兒仔扮皇帝仔 XD



影吓相,
傾吓偈,
到3點左右返東壩,
呢程勁上石級,
見到個個遊客大家都一個樣,
行到咁上下企埋一邊索氣,
加上天氣晒,
勁辛苦,
諗番起之前由荔枝窩行去鹿頸都冇咁辛苦。
行番東壩涼亭,
我哋話一場嚟到行埋東壩啦,
班細路耍手擰頭,
明明去日本通宵直踩都冇問題o格 XD
最後佢哋都順我哋意同我哋一齊行落去睇景







跟住搭的士返西貢,
見到的士排咗條人龍,
但見到的士唔少諗住應該好快有得坐,
點知十部的士只有一部正常落旗載客,
其餘的都係泊埋一邊吊高來賣,
我哋最後用來程的士叔叔教路: CALL 的 +$50 一程至搵到的士應CALL...
好唔抵,明明有咁多的士....嗚

沒有留言:

張貼留言