2012年4月10日 星期二

MA WAN EASTER EGG HUNT 2012





姨仔本來想約我哋去愉景灣採蛋,

但原來早已經過晒預約時間、何況要抽簽至知有冇得去~

好彩朋友 Carson 通知,

原來馬灣都有採蛋節。

由於天氣預報會有幾陣狂風暴雨,

心諗都係取消架喇....

所以當日朝 Bryan 係咁催我起身都冇理佢,

到我終於起身準備同 Bryan 落街食早餐,

就順便用 whatsapp 通知大家是日約會取消,

點知呢個時候電話響起,

原來係 Carson 問我哋出發未,

佢話九龍果邊天氣尚可,

佢哋會如常出發,

我好想同佢對可愛孖寶玩,

就改變初衷,

即刻出發馬灣~

EGG HUNT 十點半開始,

我哋去到已經十一點半...

D 蛋都比人採得七七八八

不過昭儀好乖,

一見 Bryan 就主動比 D 沙灘耙呀 Bryan 去採蛋



表姐嚟埋當然大家一齊玩



Carson 同佢very cute o既囡囡



冇錯,Carson 都係影相發燒友 XD



乙音自淋,嚇親家姐





除咗昭儀姐妹之外,我o地遲去呢班都採唔到蛋,

不過唔怕,有外籍工作人員當住細路面前重新埋蛋



結果當然造就成班細路鬥快搶.... 場面爆笑





收穫甚豐



happy 呀~



節目完咗後,Bryan 繼續同表姐們逛馬灣公園













多謝Carson o既電話,Bryan 玩得好開心~~





沒有留言:

張貼留言