2011年5月20日 星期五

玩楽と科学

5月1 8日係「 國 際 博 物 館 日 」,
本地3 0多間文博單位於 5 月 1 4 及 1 5 日免費開放讓市民參觀。
於是我趁14日星期六,
帶咗 Bryan 參觀太空館同科學館。
第一站先去太空館....
話說幾十年未去過太空館,
但同 Bryan 行咗一陣就出返嚟 -- 點解冇乜嘢睇....
出到嚟 Bryan 要求我帶佢去中間道兒童遊樂場玩,
(我哋係搭港鐵尖東站嚟,佢認得港鐵站有部電梯直達遊樂場
我見冇落雨就應承咗佢。




















呢個遊樂場真係幾大幾好玩,
下次約多 D 朋友仔嚟
玩完遊樂場 Bryan 話要食 D 嘢補充體力,
我就帶咗佢去蘭芳園食咖央西多
蘭芳園座落商場有個咁位,好似打晒spot light咁,唔執輸影番兩張先~








補充完體力就出發去科學館
呢個館正好多啦(個人感覺),啱晒 Bryan 玩














見到呢壇嘢,即時諗起 Beatles 名曲 -- Yellow Submarine























好充實的一天,
暑假可以叫姨媽帶佢嚟玩過,HEHE


【完】

















沒有留言:

張貼留言