2016年1月22日 星期五

AMY & SAMSON PRE WEDDING 三部曲【番外篇】EXPOCITY

今次三日PRE WEDDING 拍攝,

我想無論影同被影都辛苦了。

但一場嚟到日本,

梗係要行番夠本,

記得除咗神戶拍攝當晚,

我同拍檔一齊嘆咗個神戶牛鐵板燒晚餐 (回味中),

其餘兩晚都自由時間,

都自己喺京都同梅田閒逛,

我恨咗呢個機會好耐,

正如老婆同我講: 睇怕你都冇乜咁嘅機會,Enjoy 吓啦 XD

雖然大部份時間都要幫人購買藥品同幫 Bryan、姨甥女搜購玩具,

但一個人喺喜歡嘅都市冇目的地,

隨處行都幾有趣。

當然,

當去到一啲我未曾同老婆、Bryan 踏足過嘅地方,

仍然會想,如果係一齊就好啦~~

*************************************************

到行程最後一日,

因為夜晚機,

所以有半日自由時間,

原本係諗住各行各,

點知大家不約而同想去新開冇耐嘅 EXPOCITY,

咁就不如一齊啦,

當日我早起身,

同大家講聲走先,食晏再約就閃咗,

EXPOCITY 好易去,

搭地鐵去千里中央站再換單軌電車到 " 萬博記念公園站",

一出萬博記念公園站,

就見到佢,

當堂諗起經典漫畫20世紀少年

 呢度開咗兩星期左右,

記得報導開幕當日,

遊人水洩不通,

今日又唔覺太多人,

可能閒日關係吧


我最期待畫面出現了




 行完GUNDUM 精品店,

就開始逛呢個超大商場,

因為不停收whatsapp 接order 買嘢,

又精挑咗份禮物送比老婆,

所以行咗幾個鐘都係好似喺兩層兜來兜去,

之後收電話,

夠鐘食晏了

去 KFC 食自助餐 XD


好多人幫趁,

所以要預先拎飛,

我哋排咗15:XX 食,

食完返民宿拎行李去機場啱啱好。




問我的話,

我會話不過不失啦,

始終幾滯吓好難食得多,HAHA

其實EXPOCITY 嘅水族館我好有興趣參觀,

不過都係同埋老婆Bryan 一齊去開心啲 XD

如果可以的話,

希望係今年暑假.....

沒有留言:

張貼留言