2015年12月10日 星期四

頑遊名古屋‧岐阜‧三重12天自由行2015 DAY 10 長良川鵜飼【下篇】


我哋艘艇係"桔梗丸",出發囉


上篇提過嘅澳洲美女同我哋坐同一艘艇,

船伕操流利英文,

同我哋講解有關鵜飼嘅知識。

最後去到一處石灘,

船就停定,

只見已排滿一排準備欣賞鵜飼嘅艇


仲有艘比人方便嘅艇



我哋坐嘅"桔梗丸"

Bryan 身後大哥就係同我哋講解果位





天漸黑,

準備上船出發


老實講,

距離太遠,其實唔多睇到

不過大家屏息靜氣、聽到鵜匠呼叫嘅氣氛幾正。

唔講唔知,

鵜匠嘅呼聲被選為"日本百聲",幾搞鬼



大家留意,

原來呢個時候有好多草蚊 (團友話係草蚊),幾擾人吓

 
影影吓,

澳籍靚女趨前話佢部儍瓜機影唔到,

問我可唔可以將相send 比佢....

靚女叫到,梗冇問題啦,

可惜冇叫佢影相留念 XD




完成表演 (其實有冇捉到魚呢? 我真係唔知XD),


最後鵜飼艇排成一排,

好似感謝大家欣賞咁~~


我去旅行鍾意加插一啲旅行團少編嘅行程,

我就幾喜歡呢次鵜飼體驗,

但可能會有人覺得幾無聊,

所以要自己衡量。

搭番巴士返JR岐阜站,

樓上一層有好幾間食肆,

少數服從多數下揀咗呢間,

後尾有團友講原來香港有分店




【DAY 10 完】

沒有留言:

張貼留言