2015年3月4日 星期三

【DAY 11】門司港特式小火車- 潮風號

匆匆遊完九州鐵道博物館,
我哋就出發去搭潮風號。
喺參觀鐵道博物館前已買定套票 (大人800 YEN、小童半價)
套票包括乘搭潮風號、一程巴士、然後由唐戶坐船回門司港,
當埋佢係行程指南都得 XD


 潮風號外型都好得好潮o架
上車有得抽簽,抽中有把撥扇,
最後結果點都係落係班反斗星身上。
出賣團友,

又出張大合照先,haha


九州呢方面真係一脈相承,
有架生拍照留念
留意以上日子,

好特別o架,

我就係要設定呢一日一定嚟門司港,
plan 行程費盡思量。 (下回分解)
經隧道時熄燈出現咁靚效果


到站囉~



日本嘅兒童遊樂場唔似香港咁千篇一律,

呢個狀似八爪魚嘅我就覺得設計得新穎美觀。
所以我哋班大人就批准馬騮們逗留十幾分鐘玩個痛快

再見啦~

跟住就勁囉,

我哋由九州行去本州.....



【待續】

沒有留言:

張貼留言