2013年6月12日 星期三

勇闖香港迪士尼樂園迷離莊園







迪士尼樂園新開呢個迷離莊園,Bryan 好恨嚟玩玩,

卒之等到考試最後一日,放早,就同媽咪帶佢嚟玩玩,慶祝甩難

可惜o既係天氣好差,落足成日雨,

我仲諗住好好試部新玩具家嘛

________________________________

入到園第一時間梗係去迷離莊園玩啦,



NEX 5R iso 3200 表現唔錯,開心~~




排咗半個鐘左右,yeah~ 有得玩啦



無軌式卡車類似東京迪士尼o既 Winnie the Pooh,

不過水準始終有距離,

但都好玩過香港版 Winnie the Pooh o既,



好奇怪,太空山、極速礦車、U 型遙控車都難唔到 Bryan,

但係玩呢個迷離大宅佢話有啲驚





趁雨勢減弱,我哋去咗錯覺藝術影吓相



又試吓我支魚眼鏡  



好難控制,但係好玩玩




玩完灰熊山谷極速礦車,我哋又排隊玩過迷離大宅,

因為有四條行走路線,要睇足唔同角度o既場面,

起碼要玩四次.....

結果我哋差一次就達標




【待續】

沒有留言:

張貼留言