2013年3月4日 星期一

印印龍大行動

Bryan 間小學有一個所謂「印印龍大行動」,

就係當學生有什麼值得嘉獎,就會得到一個印印龍,

值得鼓勵事愈大,印印龍數目就愈多,

到學期尾就可以依印印龍數目換取禮物。

學期初前學生就要定一個目標,

想拎到乜嘢級別印印龍,

Bryan 初上小一,完全唔知乜嘢一回事,

所以就填咗目標係最低級別銅獎 (依次係鑽石、白金、金、銀、銅)

詎料上學期尾,

Bryan 同我哋講,佢拎到鑽石大獎,

可以優先揀取禮物。

事隔一日,佢又好開心同我哋講,

有羽毛球拍可以揀,

事緣上周末,Bryan 表姐買咗對羽毛球拍,

仲落公園同佢切磋球技,之後 Bryan 就話好想要

佢話問過另外兩位拎到鑽石大獎同學,

都唔係揀呢份禮物,所以唔擔心有人同佢爭....

我同媽咪冇同佢講,因為佢今年生日撞正考試期,

佢同堂家姐聯合生日會提早舉行,

我哋已經同 Bryan其中一個伯娘講咗話 Bryan 想要羽毛球拍。

我哋想 Bryan 靠自己努力拎到自己想要禮物,

我哋想佢保持呢份心情,以後繼續努力。



後來,我哋同 Bryan 講番,

伯娘應該會送羽毛球拍比佢,問佢覺得點?

Bryan 話都好,可以多啲人一齊玩~

我個囝,唔曳果陣都算幾乖


沒有留言:

張貼留言