2013年1月2日 星期三

DAY 3 - 九份老街/黃金瀑布/陰陽海快閃


好似去咗好多地方咁,不過睇落就會知



我哋食完晏就去逛老街,

雖然眼見有好多嘢食,不過肚量淺窄,

飲碗糖水還可以....

口感QQ o既 賴亞婆芋圓



仲有少少位,可以 share 食雪糕



台灣大哥大預付咭有幾十台幣可以用嚟通電話,

正好用嚟同司機哥哥小劉保持聯絡。

小劉接咗我哋,又去下一個景點進發,

-- 黃金瀑布



好彩只係落住毛毛雨,可以落車影番兩張相



留意媽咪仲有著住鞋套,

我同 Bryan 果對喺野柳已即時比我哋粗暴踩爛咗



跟住小劉又車準備載我哋去陰陽海

冇一陣小劉就停低車話呢度就係....

什麼? 邊忽睇到陰陽?



小劉話今日天氣唔好,否則的話應可見到黃藍兩色雙間.......

噢,既然係咁,影低張相當交代咗,

趕快去好期待o既十分..... 放天燈去也!!


【待續】

沒有留言:

張貼留言