2012年2月20日 星期一

屯門一日遊

家姐間中學有一個傳統項目 -- 千人舞,兼有攤位遊戲等....

叫我帶 Bryan 去參觀一下...

反正當日未有約會,

就帶 Bryan 過去玩玩,

而且又可以順便去埋餵馬







首先去超市買包甘荀....



本來班小馬係食緊草,一見我哋行近,

就自動行近鐵絲網等我哋餵食~








我拋...





圖中右面小馬身形較大,係大阿哥,佢會踢開其他馬仔搶食...





呢隻白馬比較細粒,比其他馬仔擠去後面,

Bryan 鋤強扶弱,吼準機會餵甘荀比佢食







擔番口大雪茄....















餵嘢食期間見到有一家人,分咗D 甘荀比佢哋,

所以話咁快就餵完,下次買多包嚟玩過先

跟住到屯門某中學參觀千人舞,果然幾墟冚,

原來呢隻舞係佢哋學校傳統,年年都係用同一首歌 -- 林子祥狂歡,

呢首歌係我年代,我個人覺得揀得唔錯

見唔見到 Bryan??





約咗屋企人留喺屯門食晚飯,

帶咗 Bryan 去附近屋苑遊樂場玩...

真吹脹,見我收晒相機就無厘頭叫我拎出嚟幫佢影相


















【完】

沒有留言:

張貼留言