2011年2月10日 星期四

區新明《胡亂唱》




上網用半價bid 咗區新明呢隻新專輯,
仲有親筆簽名tim,
不過賣家將個名用黑筆塗咗好似仲怪...
買呢隻碟係因為佢翻唱番佢以前小島樂隊、凡風樂隊作品,
揀果幾首歌我都好鍾意 ~
不過問身邊朋友...竟然冇人識佢,
唔通我真係咁老??

講起區新明小島樂隊,諗起一件往事...
事緣十幾年前,
我喺玉皇朝做過一小段時間,
有次公司派公仔書,
我見到邱福龍喺專欄話徵求小島樂隊錄音帶,
報酬係親筆畫一幅。
我見到好似中咗獎咁
即刻委托同我相熟 & 佢又同邱福龍相熟彩稿手話我有呢盒錄音帶...
邱福龍問我想佢畫乜,我諗都冇諗就答佢要龍神...
過咗半日,
個彩稿手帶我去領獎,
只見邱福龍喺張畫紙正背面都畫咗好英龍神,
佢問我要邊幅?
我揀中後佢即席上色,
期間佢有電話入,於是一手講電話同朋友傾馬經,
一手就上色...
冇一陣,一幅靚到爆龍神親筆畫就到我手....
唔講都唔信,咁靚畫只上色只係用咗幾分鐘










沒有留言:

張貼留言